whatsapp-call
contact-us
social-media-links

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

    עיצוב בתי יוקרה

    עיצוב בתי יוקרה עיצוב בתים עיצוב דירות מודרניות עיצוב דירות קבלן עיצוב וילות עיצוב פנטהאוזים פרויקטים

    עיצוב דירות יוקרה

    בתי יוקרה לא נחשבים לנפוצים מאד בישראל אך יש בהחלט פלח מסוים, אם כי קטן, בקרב האוכלוסייה הכללית שידוע בממון רב יותר מהממוצע ובניהול אורח חיים יוקרתי. עיצוב בתי יוקרה הוא מה שיתאים לפלח זה. כדי לעצב ולהלביש את הבתים שלהם כיאה למעמדם ולסמל הסטטוס שהבית מסמל עבורם. הם לא יעצבו אותו בעצמם אלא ייעזרו במעצבת פנים שיש לה ידע וניסיון עם פלח שוק זה וכך היא תוכל להציע להם רעיונות ופתרונות שמתאימים להם והולמים את אורח החיים שלהם. יש חשיבות לידע וניסיון בעבודה עם פלח אוכלוסייה זה על מנת שתהליך העיצוב יהיה יעיל, נכון בעל ערך ומתאים למעמדם.

    על מה מבוסס הסגנון של עיצוב בתי יוקרה?

    המאפיין המשמעותי ביותר של עיצוב בתי יוקרה הוא הנושא של התקציב, תיעולו ומתן ערך ממשי לכל השקעה בדרך. אנשים אלה יעשו שימוש בממון שלהם כדי להגשים כל חלום עיצובי שיש להם בנוגע לבית שהם גרים בו והם והתקציב לא יהווה מכשול בדרך לבית אותו חלמו. האתגר שיעמוד בפניה של המעצבת הוא מציאת כלל האלמנטים שאכן יגשימו את החלומות ויהפכו את הבית למעוצב, נוח ונעים לשהייה אך גם כזה שבו יהיה ברור ובולט שמדובר בבית יוקרתי ולא בבית ממוצע.

    לבחור את המעצבת הנכונה והמתאימה ביותר

    לא רק הניסיון יהיה הפרמטר שעל פיו בוחרים מעצבת פנים בעל ניסיון בתהליכי עיצוב בתי יוקרה אלא התרשמות מפרויקטים והבנה שהיא מצליחה למצוא את הדרכים להפוך כל בית למקום שמרגישים בו טוב שנראה יפה, מעוצב ויוקרתי אך גם חמים, מחבק ומזמין. היא תהיה בעלת רשת קשרים עם אנשי מקצוע נוספים בתחום שבעזרתם תוכל למצוא את כל הפתרונות והאלמנטים העיצוביים הנדרשים והמתאימים ללקוחות המיוחדים שלה וכך אט אט כל בית יהפוך למעוצב, יפה וייחודי.

    לירז אשכנזי בוקעי מתמחה בתכנון אדריכלי ועיצוב פנים של וילות ובתי יוקרה בכל רחבי הארץ, עם ניסיון רב בתחום ורשימה אינסופית של לקוחות מרוצים.

    עיצוב פנים בתי יוקרה

    מי שגר בבית יוקרתי ירצה שהעובדה הזאת תורגש הן עיצובית והן פרקטית ביומיום, שכן אורח החיים היוקרתי הינו חלק מהשגרה והמהות שלו. כל מי שמתחיל תהליך של עיצוב פנים בבית שלו רוצה שהבית בעצם ישקף את מי ואת מה שהוא, את ההעדפות האישיות שלו ובמקרים מסוימים גם את תחומי העניין שלו. כיום יש אנשי מקצוע שמתמחים בתחום הספציפי והנישתי של עיצוב פנים בתי יוקרה ויכולים להציע מגוון פתרונות לאנשים אלה ולבתים המיוחדים והמפוארים שלהם. כך הם יוכלו גם ליהנות מהתבססות על עקרונות עיצוב מקצועיים וגם לקבל ליווי מקצועי צמוד לתכנון פנים הבית שלהם.

    למה צריך תחום נפרד של עיצוב פנים בתי יוקרה?

    בתים יוקרתיים לא דומים בשום צורה לבתים או דירות רגילות. בדר"כ מדובר בבית גדול מאד, עם חללים רחבים וגם הסביבה של הבית תהיה מגרש רחב ידיים. בזכות תקציב גבוה שיהיה ללקוחות שמתגוררים בבתים גדולים אלה אפשר יהיה לפנות לכיווני עיצוב ייחודיים, כאלה שלא רואים הרבה, לבחור באופן אישי מידות או אלמנטים שבדרך כלל מגיעים כסטנדרט (דלת כניסה גדולה, למשל, או חלונות במקום קירות שלמים) וכמובן לעשות שימוש בחומרי גלם או אלמנטים שמייבאים במיוחד או אפילו מייצרים במיוחד. עיצוב פנים בתי יוקרה הוא אתגר לא קטן ומכאן החשיבות לבצע אותו עם מי שיידע איך לעשות את זה נכון.

    הערך המוסף של אנשי מקצוע מהתחום של עיצוב פנים

    אם כיום כל לקוח שמתגורר בבית או דירה שוכר את השירותים של מעצבת פנים כדי להפוך את הבית שלו ליפה, מסודר ומעוצב – על אחת כמה וכמה מי שגר בבית גדול וחפץ בחוויית מגורים אישית וייחודית לו ירצה לחפש אשת מקצוע שתהיה מנוסה בפרויקטים של עיצוב פנים בתי יוקרה. כך הוא יוכל לבטא דרך ביתו את אורח החיים שלו, את תחומי העניין שלו וכל נושא אחר שיהיה לו חשוב להראות.

    האדריכלית ומעצבת הפנים לירז אשכנזי בוקעי היא אשת מקצוע מנוסה בעיצוב של דירות ובתי יוקרה והיא המתאימה ללוות את פרויקט העיצוב גם של הבית שלכם.