whatsapp-call
contact-us
social-media-links

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

    עיצוב דירות מודרניות

    עיצוב בתי יוקרה עיצוב בתים עיצוב דירות מודרניות עיצוב דירות קבלן עיצוב וילות עיצוב פנטהאוזים פרויקטים

    עיצוב דירה מודרנית

    עולם הבנייה והמגורים נחשב למגוון מאד ואין הרבה מאפיינים שאפשר לומר שהם משותפים בקנה מידה רחב מאד ואפשר לזהות אותם בקרב הרבה מאד דירות או בתים. לכל סוג של נכס יש את האפיון הייחודי שלו, כמו גם את התכונות שקשורות אליו ועל פיהן אנשים יחליטו האם הם קונים אותו ועוברים לגור בו. על פי אפיונים אלה גם יוחלט סגנון העיצוב שיהיה נכון ומתאים לכל סיטואציה. עיצוב דירה מודרנית הוא פרויקט שצריך להיות מבוצע בליווי של מעצבת פנים מקצועית ומנוסה שתדע לזהות בדירה את כלל המעלות שלה וכך להציע ללקוח את דרך העיצוב המתאימה והנכונה.

    מה העקרונות של עיצוב דירה מודרנית?

    כאשר מדברים על סגנון עיצוב מודרני מתכוונים בדרך כלל לכל מה שלא נכלל תחת עקרונות העיצוב המסורתי והכפרי. בעוד סגנונות אלה מאופיינים בשימוש נרחב בחומרים טבעיים ובריבוי פרטים ובסקאלת גוונים חמים ועוטפים, הרי שתהליך של עיצוב דירה מודרנית יהיה שונה ובדרך כלל יכלול שימוש בחומרי גלם בעלי אופי נקי וחד יותר ובמיעוט פרטים בחלל כך שהחלל יראה רחב ופנוי. שימוש בחומרים תעשייתיים כמו בטון ,פלדה ,מתכות וזכוכית בעלי נוכחות עזה ושימוש בסקאלת גוונים מונוכרומטית כמו גם שימוש בצבעים עזים ומראה סופי כולל עוצמתי וחד שאי אפשר להתעלם ממנו. סגנון עיצובי שכזה לא מתאים לכל אחד ולכן חשוב להיעזר במעצבת פנים בעלת הכישורים והניסיון בעיצוב חללים מסוג זה שתוכל להציע את הפתרונות התכנוניים והרעיונות העיצוביים המתאימים.

    הערך המוסף של ידע מקצועי בעת תהליך העיצוב בדירה מודרנית

    מי שמעוניין לבצע תהליך של עיצוב דירה מודרנית צריך למצוא את מעצבת הפנים שתוכל ללוות אותו, שתהיה המתאימה ביותר וכמובן שחשוב שיהיה לה ניסיון רב ככל האפשר בליווי תהליכים דומים. כך יהיו לה שלל פתרונות תכנוניים ורעיונות עיצוביים מקוריים שיתאימו לכל לקוח ולכל צורך או אפיון שהיא תבצע עם הלקוחות שלה.

    מתעניינים בעיצוב מודרני? פנו אל לירז אשכנזי בוקעי, מתכננת אדריכלים ומעצבת פנים מנוסה, מקצועית ועם ידע נרחב בתחום.