whatsapp-call
contact-us
social-media-links

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

    עיצוב דירות קבלן

    עיצוב בתי יוקרה עיצוב בתים עיצוב דירות מודרניות עיצוב דירות קבלן עיצוב וילות עיצוב פנטהאוזים פרויקטים

    עיצוב פנים דירות קבלן

    מי שקונה דירה ישירות מקבלן יודע שמדובר בדירה חדשה לגמרי, בדר"כ עוד בשלבים של שרטוט  על הנייר וטרם הקמתה בפועל או כזאת שעדיין אף אחד לא גר בה קודם לכן ובמקרים רבים הוא יהיה מעורב בתהליך התכנון והבנייה וההכנה לקראת אכלוס מחדש. במהלך הבנייה אפשר להתחיל גם תהליך של עיצוב פנים דירות קבלן בליווי צמוד של מעצבת פנים וחשוב שהיא תדע שמדובר בדירת קבלן. הנתון הזה יהיה חשוב עבורה מכמה סיבות האחת מפני שלא בטוח שתהיה גישה נוחה ובטוחה אל הדירה כדי לבדוק אפשרויות או לבחון רעיונות עיצוביים ולכן צריך יהיה לבצע סימולציות ממוחשבות בנוגע לדרך שבה הדירה תיראה בסיום התהליך. ברגע שהבנייה מסתיימת – אפשר ליישם בדירה את ההסכמות העיצוביות שנבחרו. סיבה נוספת הבנת אורך זמן הפרויקט ותיזמון העבודה בו בהתאם כמו גם בדירת קבלן לא פעם מתבססים על מפרט חומרים מוצע ע"י הקבלן דבר שמשפיע ישירות על המשך התכנון בדירה.

    הניסיון הדרוש לשם עיצוב פנים דירות קבלן

    לא כל מעצבת פנים תוכל לסייע בליווי והובלה של תהליך עיצוב פנים דירות קבלן, שכן יש לא מעט אתגרים שקשורים ללוחות הזמנים, לשינויים שקורים באתר הבנייה ללא הכנה או למצבים בלתי צפויים שלא בהכרח יודעים איך לנהוג כדי להתגבר עליהם ולסיים אותם בצורה טובה, נכונה ויעילה. מכיוון שכל הרעיונות העיצוביים צריכים לא להישאר בגדר התיאוריה והמחשבה  אלא להתבצע הלכה למעשה– הרי שיש חשיבות גבוהה מאד לניסיון רב ככל האפשר של המעצבת, בעבודה עם פרוייקטים קבלניים ובליווי הפרויקט בעודו קורה בשטח , קיימת חשיבות גבוהה לבדיקות העבודה המתבצעת בשטח ווידוא התאמת השטח לתוכניות, מעצבת המורגלת בעבודה עם פרויקטים קבלניים תהיה מנוסה בהבנת כל ההתאמות הנדרשות בין כל מערכות הבניין לדירה אותה היא מעצבת ותדע לנהל פגישות יעילות עם יועצי הפרויקט ולתווך בין הלקוח לקבלן.

    איך לבחור מעצבת פנים לדירת הקבלן שלכם?

    חשוב לדעת שאין זה פשוט לבחור מעצבת פנים שיש לה ניסיון עם עיצוב פנים דירות קבלן. חשוב לשים לב לניסיון רב ככל האפשר שיהיה לה, להתרשם מפרויקטים שהיא ביצעה וליוותה, בעיקר של דירות קבלן אך בהחלט לא רק וכמובן שחשוב להיפגש איתה כדי לבחון את התחושות במחיצתה ואת דרך התקשורת שלה עם הלקוחות. אם יש בסביבה החברתית הקרובה מי שיש לו המלצה על מעצבת לאור תהליך מוצלח וחיובי שביצע איתה – ההמלצה הזאת תהיה חשובה וכדאית מאד.

    האדריכלית ומעצבת הפנים לירז אשכנזי בוקעי מתמחה בעיצוב דירות מכל הסוגים, לרבות דירות קבלן ותשמח להציע לכם ייעוץ מקצועי וליווי עיצובי.